سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشاوره تلفنی بورس - بهترین روش های سرمایه گذاری در بورس

بازار سرمایه که در اصطلاح رایج به آن بورس گفته می‌شود ، یکی از جذاب‌ترین و البته پر ریسک‌ترین بازارهای مالی برای سرمایه‌گذاری می‌باشد . در سال‌های گذشته افراد فعال در این بازار در کشور کم بوده‌اند اما اکنون افراد بسیاری دارای کد بورسی بوده یا در حال گرفتن آن می‌باشند . از دلایل روی ‌آوردن بسیاری از افراد به سرمایه‌گذاری در بورس در سال جاری می‌توان به افزایش تورم و کاهش ارزش ریال ، عقب ماندن سود بانکی از تورم موجود ، ایجاد ممنوعیت‌های قانونی و وضع مالیات برای بازارهای مالی رقیب ، بازدهی بالای بورس در سال‌های اخیر ، افزایش عرضه‌های اولیه و سود مناسب آن برای افراد با سرمایه‌های کم ، حمایت حکومت و دولت از بورس جهت تأمین مالی و ساماندهی اوضاع اقتصادی ، آزادسازی سهام عدالت و عرضه صندوق‌های ETF از سوی دولت اشاره کرد . لازم به ذکر است که رونق بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری در بورس نه تنها منجر به کسب سود برای سرمایه‌گذاران می‌گردد بلکه در صورت مدیریت صحیح به رونق تولید ، شفاف‌سازی فعالیت شرکت‌ها و تأمین نقدینگی مورد نیاز آن‌ها کمک می‌کند. 

خدمات مشاوره تلفنی بورس چیست؟

در مشاوره تلفنی بورس به افرادی که در این زمینه آگاهی لازم و کافی ندارند کمک می‌شود تا بتوانند با استفاده از علم خود در بورس به فعالیت بپردازند. از جمله فعالیت‌هایی که شامل مشاوره تلفنی بورس می‌شود، راهنمای انتخاب یک کارگزاری مناسب است که جزء اولین قدم‌ها برای ورود به بازار بورس است. 

اگر شما به تازگی کد بورسی گرفته‌اید و قصد سرمایه‌گذاری در بورس را دارید ، در ابتدا باید ریسک این بازار را بپذیرید . حقیقت این است که بازار سرمایه خصوصاً در کشور ما با انواع ریسک‌های سیستماتیک و غیر سیستماتیک مواجه است و باید در کنار انتظار سود و بازدهی ، انتظار ضرر را هم داشته باشید .  در گام بعد ، برای مدیریت این ریسک و کسب بازدهی بهتر یا باید خود به دانش کافی برای سرمایه‌گذاری دست یابید یا از مشاوران مجرب در این زمینه کمک بگیرید . هر چند واضح است که در مسیر یادگیری نیز همیشه ضرورت مشورت با یک فرد یا مؤسسه متخصص و با تجربه حس می‌شود .

یکی دیگر از خدماتی که مشاوره تلفنی بورس به افراد می‌دهد، ثبت‌نام در سامانه سجام است، که اولین قدم برای شروع ثبت نام در این سامانه است، برای دریافت اطلاعات در این زمینه می‌توانید مقاله ثبت‌نام سجام مرکز مشاوره باخه را به دقت مطالعه نمایید تا با جزئیات این ثبت‌نام آشنا شوید. 

مزایای مشاوره تلفنی بورس چیست؟

اگر خود توان و فرصت کافی جهت مدیریت سرمایه‌تان را دارید ، نیاز است تا اطلاعات کافی در این زمینه به‌دست آورید . مشاوره تلفنی بورس می‌تواند منابع لازم مانند کتب ، مقالات ، کلاس‌های حضوری و مجازی ، سایت‌ها و کانال‌های معتبر موجود در فضای مجازی را به شما معرفی کند . شاید بدانید که حرفه‌ای شدن در بازارهای مالی به اندازه چندین واحد دانشگاهی ، کسب معلومات و تخصص علمی نیاز دارد و مهم‌تر این است که این آموزش حتماً باید با تجربه سالیان متمادی فعالیت مستقیم همراه گردد تا بتوان ادعای حرفه‌ای شدن در این عرصه را داشت ؛ اما شما می توانید از همان ابتدا و با کسب اطلاعات و تجربه اندک ، فعالیت در بورس را با کمک مشاوران آغاز کرده و شروع به سرمایه‌گذاری کنید تا کم کم به تبحر لازم دست یابید .

اگر جزو افرادی هستید که فرصت شما اندک و در حد یادگیری مطالب مقدماتی است و فرصت کمی نیز جهت انجام معامله و کار در بازار دارید ، مشاوره تلفنی بورس می‌تواند در تمام مراحل همراه شما باشد و به شما کمک کند تا با وجود ریسک‌های مختلف و پیچیدگی‌های خاص این بازار ، امن‌ترین و مطمئن‌ترین مسیر را برای سرمایه گذاری طی کنید .

فراموش نکنید که در این بازار همیشه سودجویانی هستند که از ناآگاهی افراد تازه‌وارد و کم‌ دانش و کم تجربه سوء‌استفاده کرده و با جلب اطمینان آنان و از طرق مختلف باعث ایجاد زیان‌های کلان برای این افراد و سودهای هنگفت برای خود می‌گردند .

در پایان دوباره یادآور می‌شویم که فعالیت در بازارهای مالی علی‌رغم نمایش ظاهری ساده و وسوسه‌انگیز از خود، بسیار تخصصی و پپچیده و پرخطر است و در صورت عدم آگاهی از پیچ‌ و خم‌های آن، به راحتی می‌تواند باعث زیان شما گردد. بنابراین با چشمانی باز وارد این بازار شوید تا بتوانید از سودهای شیرین آن بهره‌مند گردید.