سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارشد فراگیر حسابداری

مطالعات نشان میدهد اکثریت افراد جامعه حسابداری را حساب و کتاب کردن سر وکار داشتن با پول و اعداد و ارقام و مطالعه ی حسابداری را علمی زیر سایه ی سنگین ریاضی میدانند. در ارشد حسابداری بدون کنکور پیام نور و در تمامی دانشگاه های دیگر در این مقطع صرفا مطالعات جامع خود در مقطع کارشناسی را تکمیل میکنید و در اخر تمامی مطاعات و دانش خود در این زمینه را همراه با تجربیات خود بصورت پایان نامه ویا سمینار ارائه میدهید.

متاسفانه این اکثریت جنبه ای از رشته حسابداری را نگاه میکنند که از تجزیه و تحلیل عقلانی خود از اسم حسابداری کسب کردن بدون آنکه مطالعه کنند. درواقع حسابداری نوعی زبان تجارت است که باید از طریق تهیه گزارش‌های مالی، اطلاعات مالی لازم را درباره? واحدهای اقتصادی در اختیار اشخاص ذی‌نفع و ذی‌علاقه و ذی‌حق قرار می‌دهد.  از این رو در این نوشته قصد داریم در مورد ارشد حسابداری بدون کنکور پیام نور اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

همچنین اگر قصد شرکت در رشته های دیگری را نیز دارید میتوانید مقاله لیست رشته های ارشد فراگیر را مطالعه کنید.

گرایش ها

  • حسابداری
  • حسابرسی

تذکر: داوطلبان در نظر داشته باشند که در دانشگاه پیام نور شما تنها میبایست یکی از دو رشته حسابداری یا حسابرسی را انتخاب و نسبت به ثبت نام آن اقدام نمایید و برخلاف مقطع با کنکور کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب یک گروه و یا چند رشته نیستید.

جهت آشنایی با نحوه ثبت نام در رشته حسابداری مقاله ثبت نام ارشد فراگیر مرکز مشاوره باخه را مطالعه کنید.

آینده شغلی کارشناسی ارشد حسابداری چیست؟

فارغ‌التحصیلان ارشد حسابداری باتوجه به بازار گسترده که شامل ارگان های مختلف ،سازمان ها، شرکت ها وهر مغازه و فروشگاه های موجود میتوانند با توجه به دانش و سطح اطلاعاتیشان مشغول بکار شوند ولی از مهمترین مکان هایی که یک حسابدار در ان مشغول بکار است شامل بانک ها ، شرکت های واردات و صادرات ، موسسات بیمه ، ادارات دارایی و…

جهت آشنایی با منابع مقاله منابع ارشد فراگیر حسابداری مرکز مشاوره باخه را مطالعه کنید.