سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رمز همگام را فراموش کردم | چگونه رمز همگام خود را بازیابی کنیم؟

برای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم و همچنین ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم  ، داوطلبان بایستی از طریق سامانه مربوط به ثبت نام مدارس تیزهوشان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. برای ورود به مراحل ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان تمامی دانش آموزان نیاز به دریافت رمز همگام دارند. هر ساله اکثر دانش آموزان ششم و نهم مشکل دریافت رمز ورود همگام برای ثبت نام تیزهوشان دارند. 

نحوه دریافت رمز همگام برای ثبت نام در آزمون 

سامانه همگام برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ، انجام هدایت تحصیلی نهم و انتخاب رشته‌ ، ثبت نام المپیادهای دانش‌آموزی ، انجام آزمون‌های مشاوره‌ای و موارد دیگر کاربرد دارد. در شرایطی که بخاطر بیماری کرونا امکان حضور در مدرسه مهیا نیست، سعی داریم افرادی که می‌پرسند رمز همگام را فراموش کردم به صورت کامل راهنمایی کنیم.

دانش آموزان پایه ششم و پایه نهم به منظور دریافت رمز همگام تیزهوشان باید به مدیریت مدرسه خود مراجعه نموده و از طریق مدیریت مدرسه محل تحصیل خود رمز همگام خود را دریافت نمایند.

رمز ورود ثبت نام تیزهوشان یک رمز شخصی بوده که از طریق مدیریت مدرسه به دانش آموزان داده می‌شود تا بتوانند وارد سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان شده و مراحل ثبت نام در آزمون ورودی تیزهوشان را انجام دهند. 

رمز همگام را فراموش کردم ، بازیابی رمز همگام

برای بازیابی رمز همگام باید از طریق مدیر مدرسه یا مسئول سامانه همگام آموزش و پرورش ناحیه خود اقدام کنید. افرادی که می‌گویند رمز همگام را فراموش کردم. متاسفانه خودشان راهی برای بازیابی رمز عبور در سامانه همگام را ندارند. مگر اینکه اینکه رمز همگام ذخیره شده باشد.

ورود به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان با کد همگام

پس از اینکه دانش آموز کد همگام ثبت نام تیزهوشان خود را دریافت نمود باید با وارد کردن کد همگام ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان و همچنین کد ملی خود وارد مراحل ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان کشور شود.

دانش آموزان و والدین باید توجه داشته باشند که رمز دریافت شده را بدرستی در داخل سایت ثبت نام تیزهوشان وارد نمایند زیرا اگر چندین بار این رمز را به اشتباه وارد نمایند ورود به سایت تیزهوشان برای مدتی امکان پذیر نخواهد بود.